FAQ

Heb je vragen over het bestellen van een product? Bekijk dan de onderstaande vragen. Als het antwoord op je vraag hier niet bij staat, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via +316 488 574 47 80. Wij proberen je altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn.:

De levertijd hangt af van het land waar de bestelling heen wordt verstuurd:

  • Nederland: 2-3 werkdagen.
  • Landen binnen de E.U: 3-8 werkdagen.
  • Rest van de wereld: 8-14 werkdagen.

Leveringen zijn volledig gratis voor alle EU-landen. Wij zorgen voor de verzendkosten en er worden geen extra kosten in rekening gebracht. Voor wereldwijde leveringen brengen we 29 euro in rekening.

Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je van ons een e-mail met een trackinglink om je pakket te volgen.

Als je bestelling nog niet is verzonden, kun je een e-mail sturen naar info@poufspillows.com met het nieuwe afleveradres.

Betalingen op Poufs & Pillows zijn volledig veilig. Alle vertrouwelijke informatie op onze website is beveiligd met SSL (Secure Socket Layer). Dit betekent dat alle gegevens die door je server en computer worden uitgewisseld, gecodeerd zijn. Niemand heeft toegang tot je persoonlijke gegevens.

Bij Poufs & Pillows kun je 100% veilig betalen met de volgende methoden:

  • IDeal
  • Credit/Debit Card (Visa, MasterCard …)
  • Paypal
  • Sofort Banking
  • Bancontact

Ja, onze website is volledig beveiligd dankzij het HTTPS-protocol. Onze bankpartner Mollie Payment garandeert ook de veiligheid van alle soorten betalingen op www.Poufspillows.nl.

Als een product niet aan je verwachtingen voldoet, kun je het binnen 14 werkdagen retourneren. Producten kunnen worden geretourneerd via de volgende stappen. Neem contact met ons op via e-mail met je bestelnummer. Plaats het artikel of de artikelen en de pakbon in de originele verzendverpakking. Stuur het pakket naar:

See the Good

Mosbeek 12

5501 BD Veldhoven, Nederland

Retourkosten zijn gratis voor EU-landen en op kosten van de klant voor de rest van de landen.

Je hebt 14 dagen de tijd om de artikelen die je op onze site hebt gekocht, te ruilen vanaf de dag dat je ze hebt ontvangen. De verzendkosten voor eventuele vervangende producten zijn voor onze rekening.

Zodra we je geretourneerde artikel hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail. Het kan zijn dat het pakket is aangekomen en je nog geen bevestiging hebt ontvangen. Maak je geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retourzending verwerken.
Als je het product ruilt, ontvang je per e-mail een track & trace nummer waarmee je je pakket tijdens de reis kunt volgen.

Heb je toch nog een vraag?

Neem contact met ons op voor meer informatie.

Get in touch